چای سریلانکا و اطمینان از کیفیت آن Previous item تاریخچه قوری های جهان Next item به چای سیاه، لیمو اضافه کنید

چای سریلانکا و اطمینان از کیفیت آن

چای سریلانکا و اطمینان از کیفیت آن

هیئت چای سریلانکا در سال 1975 تاسیس شد و با دامنه شمول قوانین وزارت صنایع کشاورزی در سریلانکا،بطور مستقیم مسئول توسعه صنعت چای سریلانکا(چای سیلان) در دنیا است.

هیئت چای سریلانکا اختیارات دولتی قانونی، برای اطمینان از کیفیت چای سیلانی که از سریلانکا به تمام دنیا صادر می شود را دارا است.

درحال حاضر، هیئت چای سریلانکا مکانیزم کنترل کیفیت در مراحل مختلف از ساخت تا صادرات برای حفظ اطمینان از اینکه، فقط چای باکیفیت ساخته و ایجاد می شود را اعمال می دارد.

همچنین مقدار رطوبت، مواد خارجی، فلزات سنگین، پارامترهای میکروزیستی و باقیمانده آفت کش ها هم، توسط هیئت چای سریلانکا با دقت پایش می شود.چای سیلان بعنوان چای با بهترین کیفیت و تمیزترین چای در دنیا، از لحاظ باقیمانده آفت کش ها درنظر گرفته می شود و همیشه قیمت های برتری را در هر بازار رقابتی، نصیب خود می نماید.

در اصل سریلانکا بیش از 130 بازار خارجی خود، شامل جمهوری اسلامی ایران را بعنوان مشتریان باارزش برای چای خالص سیلان به حساب می آورد. بنابراین مسئولیت اصلی هیئت چای سریلانکا تضمین کیفیت و ضمانت آن برای چای صادراتی سریلانکا است.

محبوبیت بین المللی چای سیلان را میتوان در یک کلمه خلاصه کرد: کیفیت

چای نه تنها بعنوان یک نوشیدنی نشاط آور برای تمام فصول بلکه بعنوان نوشیدنی مفید برای سلامت مدنظر می باشد. سریلانکا جهت تامین مزه ها و نیازهای مختلف به تخصص های مختلف روی آورده است.

سریلانکا همانند مغازه ای است که در آن میتوان CTC ،انواع ارتودکس، گونه های برگ کوچک و … را یافت.بعلاوه سریلانکا

چای سبز و چای ارگانیک را هم ارائه می دهد. صنعت چای در سریلانکا بصورت گسترده ای توسط انستیتو در گسترش صنعت چای سریلانکا از طریق تحقیقات و مشاوره سهم بسزایی دارد.

نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد فیلدهای اجباری با * مشخص شده اند