به چای سیاه، لیمو اضافه کنید Previous item چای سریلانکا و اطمینان از... Next item آیا گرم کردن مجدد چای برای...

به چای سیاه، لیمو اضافه کنید

فواید چای سیاه

چای سیاه از برگ های خشک گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شود. برگ‌های بالغ برداشت می‌شوند و برخی از آن‌ها را بخارپز می‌کنند یا در یک تابه داغ حرارت می‌دهند تا چای سبز درست شود. سایر برگها به طور طبیعی در هوا خشک می شوند. اکسیداسیون که باعث می شود چای سیاه طعم غنی تر و عمیق تری به آن بدهد.

هر دو نوع چای حاوی پلی فنول هستند. پلی فنول‌های موجود در چای سبز از طریق روده کوچک به کبد جذب می‌شوند، جایی که به ارگان کمک می‌کنند تا کار پردازش و حذف سموم از جریان خون را انجام دهد. پلی فنول های موجود در چای سیاه آنقدر زیاد هستند که نمی توانند از طریق روده کوچک جذب شوند، بنابراین تصور قبلی این بود که آنها هیچ فایده واقعی ندارند. تحقیقات جدیدتر نشان می دهد که پلی فنول های بزرگتر بر تعادل باکتری های روده شما تأثیر می گذارد و اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه را تشویق می کند که از عملکرد کبد شما پشتیبانی می کند. علاوه بر این، فلاونوئیدهای موجود در چای سیاه به کاهش التهاب و انعطاف پذیری رگ های خونی شما کمک می کند، که می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا، حمله قلبی، سکته مغزی و انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.

فواید آب لیمو

آب لیمو یک آنتی اکسیدان قوی است. سلول های شما در برابر اکسیداسیون آسیب پذیر هستند، همانطور که آهن در برابر آن آسیب پذیر است و در نتیجه زنگ می زند. اثرات سیگار کشیدن، متابولیسم و ​​سموم محیطی می تواند به سلول های شما آسیب برساند. این می تواند منجر به بیماری های خاص و همچنین تسریع اثرات قابل مشاهده پیری مانند از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست شما شود. آنتی اکسیدان ها این “زنگ” سلولی را که به عنوان رادیکال های آزاد شناخته می شود، پاک می کنند تا خطر ابتلا به برخی بیماری ها را کاهش داده و به انعطاف پذیری پوست کمک کنند. ویتامین C موجود در آب لیمو نیز از سیستم ایمنی بدن شما حمایت می کند.

دلایل اضافه کردن لیمو به چای سیاه

نوشیدن چای با شیر، خامه یا خامه غیرلبنی می‌تواند تأثیرات سلامتی را کاهش دهد و همچنین کالری و چربی اضافه کند. همچنین اگر از خامه بدون کالری استفاده می کنید، با خطرات مرتبط با شیرین کننده های مصنوعی مواجه خواهید شد. افزودن آب لیمو به چای سیاه به کاهش کالری و چربی شما کمک می کند. چای سیاه می تواند توانایی بدن شما برای جذب آهن را مهار کند و آب لیمو نیز با این کار مقابله می کند زیرا از توانایی بدن برای جذب آهن پشتیبانی می کند. آب لیمو و چای سیاه هر دو حاوی دیورتیک‌ها هستند که می‌توانند به شما در حفظ آب کمک کنند.

نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد فیلدهای اجباری با * مشخص شده اند