بهترین دمنوش های گیاهی برای آرامش اعصاب Next item بهار نارنج چیست و چه...

بهترین دمنوش های گیاهی برای آرامش اعصاب

بهترین دمنوش های گیاهی برای آرامش اعصاب

در میان روش های گوناگون تسکین اعصاب؛ دمنوش ها و داروهای گیاهی  مهمترین آنها هستند که در ادامه به معرفی چند دمنوش موثر و فوق العاده برای آرامش خواهیم پرداخت.

دمنوش میوه گل نسترن

با 15 عدد میوه گل نسترن می توانید یک دمنوش آرامبخش اعصاب و روان تهیه کنید. این چای طبیعتی معتدل و تا اندازه ای خشک دارد وغنی از ویتامین ث می باشد برای همین در پیشگیری و درمان سرماخوردگی موثراست.

دمنوش هل

هل، سیستم عصبی، دستگاه تنفسی و دستگاه گوارشی را آرام می کند و همین خود دلیلی واضح و ساده است برای اینکه برای آرامش اعصاب و روان از دمنوش آن استفاده کنیم. در طب چینی از آن برای مقابله با مشکلات معده و روده ها استفاده می کنند.

دمنوش آرامش چای زعفران

همانطور که می دانید زعفران، طبیعتی گرم و خشک دارد و یکی از گیاهانی است که شادی بخش و خنده آور است .تقویت قلب، تحریک قوای مغزی، ، ضدکرم خوردگی دندان، شستشودهنده کلیه، تقویت کننده معده، درمان و ضدسرفه و خلط آور است.

دمنوش آرامش نعناع فلفلی

نعناع تقویت کننده و نیروبخش است، به هضم غذا کمک و عملکرد معده، کبد، صفرا و روده ها را کنترل می کند. نعناع فلفلی یکی از گیاهانی است که موجب تسکین بدن و افزایش هوش می شود. این سبزی معطر به خوبی با چای (چای سبز و سفید) ترکیب شده و طعم خوبی به آن میبخشد.

دمنوش آرامش چای بابونه

طبیعت این گیاه دارویی معتدل و در بابونه های صحرایی به سمت گرم و خشک است ، گیاهی دارویی با خاصیت ضد صفرا و آرام بخش اعصاب، به ویژه اعصاب معده و روده است . از خواص و فواید دیگر این گیاه که دمنوش آن بسیار طرفدار دارد می توان به ضد تب، ضد انگل، ضد یبوست و اشتهاآور بودن آن اشاره کرد.

نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد فیلدهای اجباری با * مشخص شده اند